ویتامین ث جویدنی چیست: فواید و عوارض آن

ویتامین سی جویدنی چیست

ویتامین سی جویدنی

ویتامین سی یا اسکوربیک اسید برای پیشگیری یا درمان سطح پایین ویتامین سی در افرادی که به اندازه کافی این ویتامین را از رژیم غذایی خود دریافت نمی کنند، استفاده می شود. اکثر افرادی که رژیم غذایی عادی دارند نیازی به مصرف اسید اسکوربیک اضافی ندارند. ویتامین سی جویدنی نوعی از مکملهای این ویتامین است که به صورت قرصهای قابل جویدن تولید میشود. این نوع مکمل در طعمها و دوزهای متفاوت تولید میشود و افراد با توجه به نیاز بدنشان میتوانند روزانه از این نوع قرص استفاده کنند.

ویتامین سی جویدنی برای چیست

ویتامین ث جویدنی برای کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن، کمک به جذب بهتر آهن، افزایش شفافیت پوست با کمک به کلاژن سازی بیشتر و همچنین درمان سرماخوردگی به کار میرود. از ویژگی های اصلی این محصول امکام مصرف آسان آن است و اینکه به نوشیدن آب در کنار آن نیازی نیست.

دوزهای ویتامین سی جویدنی شامل دوز ۵۰۰، ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ هستند .و در طعمهای مختلفی چون لیمویی، توت فرنگی و پرتقالی تولید شده اند.

خواص ویتامین سی جویدنی

ویتامین ث جویدنی همه خواص دیگر فرمهای مکمل این ویتامین را داراست. علاوه بر این سهولت استفاده آن و وجود طعمهای مختلف به دلپذیر شدن این نوع مکمل کمک میکند. به طور کلی، ویتامین سی نقش مهمی در بدن دارد. برای حفظ سلامت پوست، غضروفها، دندان، استخوان و عروق خونی لازم است. همچنین برای محافظت از سلول های بدن شما در برابر آسیب ها استفاده می شود. ویتامین ث به عنوان یک آنتی اکسیدان نیز شناخته می شود.

عوارض قرص ویتامین سی جویدنی

مصرف بیش از حد قرص ویتامین سی جویدنی میتواند باعث مصمومیت دارویی شود. البته با توجه به قابل حل بودن این ویتامین در آب، میزان اضافی آن از طریق بدن به راحتی دفع خواهد شد اما باید دقت داشت که در مصرف آن زیاده روی نشود.
برخی افراد نیز به ویتامین سی و مشتقات آن حساسیت دارند، این دسته باید از مصرف قرص ویتامین سی جویدنی خودداری کنند.
به علت داشتن قند برای خوش طعم شدن این نوع قرصها، ممکن است مصرف بیش از حد آنها برای دندانها ضرر داشته باشد.

قیمت قرص ویتامین سی جویدنی

برای مشاهده قیمت قرص ویتامین سی جویدنی به لینک زیر مراجعه کنید. قیمتها بر حسب یک بسته کامل از هر محصول است.

بهترین قرص ویتامین سی جویدنی

برای خرید انواع ویتامین سی جویدنی ایرانی میتوانید از محصولات زیر استفاده کنید. این محصولات از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

قرص ویتامین سی جویدنی خارجی

<pstyle=”text-align:justify;>برای خرید انواع قرص ویتامین سی جویدنی خارجی میتوانید از محصولات زیر استفاده کنید. این محصولات از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

زمان مصرف ویتامین ث جویدنی

بهتر است از این ویتامین به طور مرتب استفاده کنید تا بیشترین سود را از آن ببرید. برای کمک به یادآوری، آن را هر روز در زمان(های) یکسانی مصرف کنید.

</pstyle=”text-align:justify;>

1 دیدگاه برای “ویتامین ث جویدنی چیست: فواید و عوارض آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *