کپسول لاغری گیاهی لیپوکال، راهی برای تناسب اندام

کپسول لاغری گیاهی

برای لاغری و داشتن اندامی متناسب و زیبا 4 اصل دست‌به‌دست هم می‌دهند:

  1. اصلاح عادت‌های تغذیه:

کالری مصرفی روزانه تان را به اندازه 100 تا 200 واحد کاهش دهید. کربوهیدرات‌های کمتری مصرف کنید. در رژیم غذایی تنوع داشته باشید. مصرف میوه‌ها و سبزی‌های تازه، پروتئین و مواد غذایی حاوی فیبر را فراموش نکنید.

  1. پیروزی از سبک زندگی سالم:

مصرف روزانه 8 لیوان آب، پرهیز از پرخوری‌های عصبی (به خاطر استرس، ناراحتی و…)، داشتن خواب کافی، پرهیز از مصرف تنقلات مضر (مثل شیرینی و نوشابه‌های گازدار) و قطع استعمال دخانیات می‌تواند تا حد زیادی سبک زندگی‌تان را اصلاح کند.

  1. ورزش و فعالیت بدنی:

هیچ رژیم غذایی و مکملی بدون تحرک و فعالیت بدنی مفید، نمی‌تواند شما را لاغر کند. برای تناسب اندام باید برنامه‌های مرتب و روزانه (هر چند 10 دقیقه‌ای) برای ورزش داشته باشید.

  1. استفاده از تکنیک‌های جانبی:

کمک گرفتن از روش‌های خودانگیزشی برای پیروی از عادات غذایی و سبک زندگی سالم، انجام مرتب تمرینات ورزشی و همچنین مصرف مکمل‌های طبیعی لاغری(مثل کپسول لاغری گیاهی) می‌توانند شما را به اهداف لاغری و تناسب اندام‌تان نزدیک کنند.

کپسول لاغری گیاهی لیپوکال (Lipokal)، مکملی جانبی برای تناسب اندام

کپسول لاغری لیپوکال در واقع یک مکمل کاهش وزن کاملا گیاهی و محصول کشور پرتغال است. این محصول مورد تایید وزارت بهداشت بوده و مجوز غذا و دارو مخصوص کاهش وزن و تناسب اندام را کسب کرده است.

با مصرف کپسول لاغری لیپوکال اشتهای‌تان کنترل شده و متابولیسم (یا سوخت‌وساز) بدن‌تان افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه با چربی‌سوزی مناسب می‌توانید در طول دوره‌ی مصرف، به اهداف تناسب اندام و لاغری خود دست پیدا کنید و کاهش سایز قابل توجهی داشته باشید.

مواد اصلی تشکیل دهنده کپسول لاغری گیاهی ترکیبی از عصاره‌‌ی گیاهان طبیعی چون؛ چیتوسان، اسلیم رز، چای سبز، کوله خاس و فیبر جو دوسر است. در طب سنتی این گیاهان را به عنوان مکمل‌های طبیعی برای کمک به لاغری و کاهش وزن می‌شناسند. افزایش سوخت و ساز بدن، کمک به سهولت عملکرد دستگاه گوارش، کاهش اشتها و جذب کلسترول‌های مفید از دیگر مزایای مصرف مکمل گیاهی لاغری است.

همچنین لیپوکال دارای ویتامین‌هایی مانند B6، E، B5 و کروم است و بخشی از ریزمغذی‌های مورد نیاز بدن را تأمین می‌کند.